GIF

GIF

venres, 8 de marzo de 2019

Día da muller


Hoxe, 8 de marzo, celebramos o día da muller e para elo estivemos falando sobre...

 
Que día é hoxe? Que se celebra? 

-Es fiesta (Brais)
-Es la fiesta de Teo de los peixiños (Álex)
-Es huelga, es algo que vi en un capítulo de Bob esponja (Víctor)
-Son los que faltan si están enfermos(Martín)

Hai xogos diferentes para nenos e nenas? 

-Noo!!(Todos/as)
-Las niñas pueden jugar al futbol, Inés juega al futbol (Mauro)

En que se diferencían as mulleres e os homes?

-Las mujeres son más bajas (Mauro)
-Los hombres teñen pito (Álvaro)
-Las mujeres tienen parrochita (Víctor)
-Las mujeres tienen vulva y los hombres no (Álvaro)
-Las mujeres tienen la piel arrugada (Martín)
-noo, no tienen la piel arrugada (Paula)
-Casi siempre los hombres son más fuertes (Víctor)
-Las mamás tienen bebés pero se necesitan a los papás para poder tenerlos (Víctor) 

 Poden facer os mesmos traballos os homes e as mulleres?

-sii!!(Todos/as)
-No pueden conducir autobuses (Álex)

En que se diferencian os nenos das nenas?

- En nada!!
- Las niñas son más listas (Mauro)

Coñecedes a algunha muller traballadora?

-Mi madre trabaja mucho (Álex)
-La mía no trabaja porque está con Éric (Víctor)
-Mi hermano estudia (Iria)
-Mi madre trabaja en la panadería (Brais)
-Mi madre trabaja en el geriátrico (Mauro)
-Mi madre trabaja en la marea (Paula)
-Mi madre trabaja en Oleiros(Martín)


E despois de contar o conto titulado "Soy una niña"...



Debuxamos as mulleres máis importantes da nosa vida.



Ningún comentario:

Publicar un comentario